Muzyka

wtorek, 19 listopada 2013

Rozdział XVII ~ Występ

,,Studio On Beat''

Violetta
To już dziś, dokładnie za godzinę będziemy śpiewali przed kamerami dla ludzi na całym świecie. Czemu tak bardzo się denerwuję ? Może dlatego ze boję się że mój plan z pocałunkiem nie wyjdzie ? Nie no musi się udać, byłam trochę smutna. Nie powiedziałam tacie że będę się całować z Diego przed kamerami. Co jeśli przez to może nie polubić Diego ? Tak dużo pytani. Z moich myśli wybudził mnie głos mojego chłopaka i całus w policzek który mi sprezentował po słowach:
- Violu.
- Słucham ? - wybudziłam się.
- Czy nie mówiłem Ci że masz się nie denerwować ? Chyba wiem jak poprawić twój humor - po tych słowach zaczął mnie łaskotać, próbowałam się wyrywać ale on nie dawał za wygraną, potem dołączyli do niego reszta przyjaciół którzy pewnie też zauważyli że coś ze mną nie tak.Po paru minutach leżałam na podłodze a oni nawet nie przerwali w końcu zaczęła w śmiechu mówić:
- Diego przestań.
- Może za chwilę - zaśmiał się i kontynuował to w czym mu przerwałam.
- Nie lubię Cię - powiedziałam cały czas się śmiejąc.
- Też Cię kocham - po tych słowach wszyscy się odsunęli a on pomógł mi wstać.
- Mówiłam Ci że tego nie lubię.
- Polepszył się twój humor ?
- Eee no może trochę.
- Nie ma za co - powiedzieli wszyscy, a Diego dodał do tego całusa w policzek. 
 Nagle do sali wszedł Pablo razem z Marotti'm i pozostałymi nauczycielami:
- Kochani, lecicie się już przebrać w swoje stroje, znajdziecie je w garderobie która teraz znajduję się w sali tanecznej, każdy z nich jest podpisany więc nie pomylicie go z ubraniem kogoś innego - powiedział Pablo.
Po jego słowach udaliśmy się wszyscy razem do sali by przygotować się do występu.

Wszyscy są już gotowi, ubrani, pomalowani do emisji zostało nam 5 minut:
- Dobra, czas na występ. Show must go on - powiedział Marotti
- Pierwsza jest piosenka Hoy somos mas. Ludmiła, Cami, Naty i Fran zapraszam na scenę i powodzenia - powiedział Pablo, za dziewczynami weszli chłopcy którzy będą im akompaniować. Nadal jestem zła że zamiast Fran będzie śpiewać Ludmiła, ale dobrze że może chociaż w niej pomóc.


Valió la pena todo hasta aquí 
porque al menos te conocí 

 [...] 

 Todo vuelve comenzar 
Juntos, sin mirar atrás 
Siente, sueña como yo 
Vive, tu destino es hoy 

[...]


Ludmile całkiem nieźle poszło. Kiedy zeszły ze sceny Pablo powiedział:
- Świetnie dziewczyny, chłopcy też dobrze się spisali, teraz Euforia wszyscy razem więc do dzieła - powiedział a my wyszliśmy na scenę. Zanim weszła na scenę Diego złapał mnie za rękę i powiedział:
- Powodzenia skarbie - i pocałował mnie lekko w usta.
- Nawzajem - odpowiedziałam i ruszyłam za nim na scenę.

Ya se donde quiero ir, 
 Ya tengo claro que quiero decir 
 Es un estado que me hace bien, 
Biene de golpe me vas a entender.

[...]

Mi talento me hacer ser quien soy, 
 Y esa euforia nace en mi interior, 
 Cuando me llega es tiempo de cantar, 
 Ya no hay quien me pare, quiero disfrutar.

     [...]

Solówka Diego była świetna. Zeszliśmy ze sceny uśmiechnięci i radośni. Zaśpiewaliśmy to najlepiej jak się dało.
- Brawo dzieciaki, świetnie wam poszło - powiedział Antonio.
- Też tak sądzę, byliście niesamowici - dopowiedziała Angie.
- Ostatnią piosenką jest, piosenka ...
- Diegoletty ! - krzyknęła Fran.
- Co ? - spytali wszyscy.
- No co ? Diego i Violetta to razem Diegoletta, tak ? - oj nie spodobało się to Leonowi, widzę to.
- Dobrze Fran, a więc ostatnia piosenka Diegoletty, zapraszam - powiedział Pablo.
- Powodzenia ! - krzyknęli wszyscy, a my byliśmy już na scenie

[...]

Haz lo que te dicta el corazón

y en mi ritmo ponte a bailar
Esto es especial

Mi estilo te va a conquistar

[...]


Es como sin alas volar 

Mi estilo te va a conquistar 
Y esque yo soy así 
Mi vida es alocada 
Siento que voy a mil 
 Contigo todo canvia


Powoli kończyliśmy piosenkę, czas na finał. Mam nadzieję że się uda. Gdy zaśpiewał ostatni wers piosenki, potknęłam się (na szczęście mnie złapał) dalej wiedział co robić.

Diego

Viola mnie zaskoczyła, tego się nie spodziewałem, ale fajny pomysł, teraz widzę że musi mieć do mnie duże zaufanie, bo skąd mogła wiedzieć że ją złapię ?

Staliśmy w pocałunku jeszcze chwilę. Nie chciałem jej od siebie oddalać ale wiedziałem że będę musiał to zrobić.
Kiedy przestaliśmy się całować na scenę wyszła cała grupa i razem ukłoniliśmy się po czym zeszliśmy ze sceny. Fran chyba odbiło z tym przezwiskiem, ale tak szczerze to mi się podoba :
- Pocałunek Diegoletty, na pewno teraz będzie najczęściej wyświetlanym filmikiem na stronie - kiedy to powiedziała Ludmiła nagle ścisnęła swoją butelkę z wodą, chyba jej się to nie spodobało.
- Byliście świetni, szczególności nasza ... Diegoletta - powiedział Pablo.
- Czyli teraz będziecie tak na nas mówić ? - spytałem z uśmiechem. 
- Taaak ! - wszyscy razem odpowiedzieli na moje pytanie poza Ludmiłą i rzecz jasna Leon.

Kiedy skończyło się przedstawienie wyszedłem z Violetta razem ze Studia.
- Violu to chciałabyś przyjść do mnie ?
- Jasne - powiedziała z uśmiechem.
Pożegnaliśmy się z przyjaciółmi i w objęciach udaliśmy się w stronę mojego domu. Po drodze myślałem o urodzinach Violi, przecież to już niedługo, myślałem nad prezentem, przyjęcie już wymyśliłem jak urządzę oczywiście z pomocą naszych przyjaciół. Idąc i rozmawiając z moją dziewczyną wreszcie wpadłem na pomysł - Dzięki Fran - powiedziałem w myślach.

____________________________________________________________

Już mam super pomysł (według mnie) na rozdział z urodzinami Violi :3

A rozdział jak wam się podobał ? + dziękuję za 14 obserwatorów i tyle wyświetleń <3

10 KOM. = NEXT :*

15 komentarzy:

  1. Supcio ;*
    Diegoletta/Dieletta forever
    Rozdział extra tak samo jak wszystkie
    KC <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wbijajcie do mnie na www.dieletta-story.blogspot.com. <3<3;*

      Usuń
  2. super *o* mialam piosenki w glowie podczas czytania <3 czekam na next :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, super, super *-*
    Mówiłam ci już że cie kocham? Nie? O.o To teraz ci to mówie xD
    Kogo blog jest najlepszy na świecie? Twój! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też cię kocham <3 + to twój jest najlepszy *-*

      Usuń
  4. fajny i super nwm jak określić

    OdpowiedzUsuń
  5. Diegoletta/ Dieletta/ Dietini awww.. *.* Zawsze świtnie
    zajebiaszczy ^.^
    Beso mojej Dieletty !!!!!! Kuram cię <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja p********** jak ty z******** piszesz :D :*
    KC <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dajesz kolejny
    <33333333333333333!!!!!!!!!!!!!111111


    OdpowiedzUsuń
  8. Awww *.*
    Nie no super !
    Haha xd Ta nasza Fran ;P
    Nawet Pablo ? xd
    Ludmilla jest zazdrosna ?
    Urodziny Vilu ! Będzie się działo xdd

    OdpowiedzUsuń
  9. czytałam wcześniej, ale nie miałam czasu skomentować, więc teraz to robię <33
    zaczepiszczy <33
    Dieguś ją łaskotał *.*
    oj Leon i Lu nie zadowoleni ;p
    Dieletta <33
    urodzinki Vilu się zbliżają *.*
    będzie ciekawie *.*
    haha i w myślach "Dzięki Fran" :D
    czekam na next ;***

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku *.* Czekam na następną część <333

    OdpowiedzUsuń
  11. KC <3 Najlepszy blog ever *.* :*
    Taki tam anonimek ^^

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez