Muzyka

niedziela, 10 listopada 2013

Nominacja do LBA

To moja pierwsza nominacja, ale się cieszę <33 

Zostałam nominowana przez Pycia;* - Bardzo dziękuję :*


Pytania od Pyci :
1. Jak masz na imię ?
- Aleksandra :3
2. Ile masz lat ?
- 14 :D
3. Gdybyś na ulicy spotkał/a Facundo Gambande i Albę Rico, co byś zrobił/a ?
Podeszłabym, poprosiła o autograf i zdjęcie i może numer telefonu <3
4. Diego czy Tomas ?
- Diego <3333
5. Nax czy Marcesca ?
- Marcesca *-*
6. Lubisz Bromi ?
- Si ^^
7. Cares czy Bromi ?
- Bromi <3
8. Twoje marzenie ?
- Zaśpiewać na scenie :3
9. Chciał/a byś pojechać do Hiszpanii albo Włoch ?
- Bardzoooo :3
10. Ulubiona potrwa ?
- Spaghetti
11. Czytasz moje blogi albo chociaż jednego ?
- Mhm :3



Pytania ode mnie:
1. Jak masz na imię ?
2. Ile masz lat ?
3. Jakie masz zainteresowania ?
4.Prowadzisz jeszcze inne blogi ?
5.Masz jakieś zwierzątko ?
6.Diego czy Leon ?
7.Jakiej muzyki słuchasz ?
8.Ulubiony przedmiot w szkole ?
9.Czytałaś kiedyś mojego bloga ?
10.Ulubiona piosenka z Violetty ?
11.Co cię skłoniło do założenia bloga ?

Zapraszam do czytania mojego bloga :*

2 komentarze:

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez