Muzyka

wtorek, 26 listopada 2013

Pisać czy nie pisać ? ;-;

Jeśli czytasz mojego bloga to poświęć troszkę czasu i przeczytaj ;)

A więc, zdania nie powinno się zaczynać od a więc ale trudno >.< Strasznie lubię pisać te opowiadania szczególnie dlatego że jest w nich mój mąż Diego <3 ale mniejsza z tym. Chciałam wam tylko oznajmić że chociaż że pokochałam to, nie wiem czy pisać.
Dlaczego ?
Kiedyś wchodziłam i patrzyłam na komentarze i bum ... uśmiech na moich ustach z zobaczenia że prosiłam tylko o 10 komów a tu jest 14 *-* A teraz co widzę ? No ledwo 8 kom. a to własnie komentarze pokazują czy ktoś to czyta, co sądzi o rozdziale itp.Czuję że już wam się znudziło moje opowiadanie. Wiem że nie piszę jakoś znakomicie i wgl. ale sadziłam że wam się podoba.
I co teraz mam zrobić ?
-Pisać dalej ?
-Zostawić tak jak jest bez kolejnych rozdziałów ?
-Usunąć bloga i nie zabierać się za pisanie ?

Co sądzicie ? Co mam zrobić ?

Trochę się tu rozczuliłam, sorki zazwyczaj jestem zawsze radosna :D
Tylko chciałam wam napisać, co myślę
Gdzie jest mój Diego by mnie przytulić ? ;-;


16 komentarzy:

  1. Pisz dalej ! Twój blog jest zajeb**ty ! Uwielbiam twoje opowiadania ! PROSZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie możesz mi tego zrobić ! Twój blog jest zaczepisty ! Strasznie się wciągnęłam. Nie możesz mi tego zrobić bo się potnę !
    Idę już bo mi odwala !

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE USUWAJ!!! ja nie komentowalam bo dopiero wczoraj odkrylam tego bloga i on jest serio GENIALNY!!! a poza tym dobrze wiesz ze ludzie to lenieee xd a jesli ty lubisz pisac to niezwracaj na to uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie moja droga!
    spodziewaj się mnie później na gg i nie zła będzie litania! ;p
    teraz tylko tutaj napiszę:
    PISZ DALEJ, BO JA TO KOCHAM I JEST CUDOWNE <33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz dalej, bo ja to kocham xd Ja nie komentowałam xd Przyznaje się bez bicia ^^ Bo nie mogłam, nie miałam czasu, lub przeczytałam i później miałam komentować, ale zapomniałam xd Więc wiesz xd więc pisz dalej i nie dawaj mi kolejnych powodów do zmartwień ! ;**
    Twoja na zawsze, Pani Dominguez ;)
    PS Diego to mój mąż ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam pojęcia co napisać :o na pewno potwierdzam wszystko co zostało napisane wcześniej.
    Twój blog jest najlepszyyyy!! Kochamgo, wciągnęłam sie, Ola, nie rób mi tego, bo dostaniesz w szkole z creepersa, albo gorzej, rumun Cię zgwałci, przecież tego nie chcesz prawda? No c: więc nie przestawaj pisać! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, Diego to też mój mąż! :D
    Pisz dalej, ja czasami nie mam czasu komentować, szczególnie ostatnio, bo wchodzę na chwilę na kompa coś sprawdzić, czytam rozdział i musiałbym się zalogować, ale jestem leniwa :P Chyba, że zacznę z Anonimów pisać! Nie, no postaram sie logować i ci komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz dalej bo twoje opowiadania są zajebiaszcze <3 *.*
    Diegoletta to moja ulubiona para ♥♥ proszę nie rób nam tg ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie możesz zrezygnowac!!! Masz ode mnie ochrzan >.< Bo ja przez twojego bloga nie miałam zadania domowego bo sie wciągnęłam i nie chciało mi sie robic <333 Kocham

    OdpowiedzUsuń
  10. PISZ DALEJ -.-
    Nie rób mi tego i nie kończ z pisaniem, bo załamie się normalnie :c
    Ja też nie mam za dużo komentarzy (co mnie szczerze wkurza, bo więcej mam tam gdzie nie chce mi się pisać) ale przy tym trwam i czekam aż znajdzie się jakiś trwały czytelnik. Ty już ich masz. Nie kończ :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisz go dalej!!!Nie rezygnuj bo masz wielki talent.

    P.S:mówię prawdę

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz,pisz,pisz !!!! Pisz dalej bardzo lubie twojego bloga !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sorki, że dopiero teraz, ale czytam bloga od początku. Pisz dalej! Twoje opowiadania są świetne!
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakbyś usunęła tego bloga to chyba bym z mostu skoczyła ;-;
    Też cię kocham xD

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez