Muzyka

wtorek, 12 listopada 2013

Kolejna nominacja do LBA

I to do tego dwie *-* le jestem szczęśliwa, aż chce mi się krzyczeć xD

Nominację dostałam od Mara Clarke i Wercia :* którym baaardzooo dziękuję <3

Pytania od Mary:
1. Za co lubisz Violette ?
- Hmmm za to że jest w niej dużo muzyki, śpiewu i tańca <3
2. Ulubiona postać to ?
- Diego i Violetta oczywiście *-*
3.Jaka jest twoja ulubiona para ?
- Diegoletta/Dieletta :3
4.Twoim zdaniem z kim ma być Violetta ?
- To oczywiste że z Diego ^-^

Pytania pd Werci
1. Jak masz na imię ?
- Aleksandra
2. Ile masz lat ?
- 14 :D
3. Czy czytasz mojego bloga ?
- Kiedy mam wolny czas ;)
4. Kogo z Violetty lubisz najbardziej ?
- Violę i Diego :3
5. Jaką parę z Violetty lubisz najbardziej ?
- Diegolette/Dielette <33333
6. Kto albo co zainspirowało cię do pisania bloga ?
- Tak szczerze nie wiem, tak jakoś. Czytałam sporo blogów ale znalazłam tylko jeden o Dielettcie i może to własnie on mnie zainspirował, a ponieważ nie chciałam ściągać użyłam innego określenia tej pary - Diegoletta
7. Czy masz rodzeństwo ?
- Nie :c
8. Gdzie mieszkasz ?
- W Warszawie :D
9. Czy masz swojego pupila ?
- Pieska :3
10. Do kogo z Violetty jesteś podobna ?
- Hmmm nie lubię się sama oceniać czy do kogoś porównywać, ale mogłabym powiedzieć chyba że do Violi  :D
11. Czy umiesz grać na jakimś instrumencie ?
- Uczę się grac na gitarze i gram na keyboardzie :3

Czas na moje nominację :D :
Dieletta forever ♥
Dorosła Leonetta
Opowiadania o Leonie & Violetcie
Życie według Leonetty
Tomas y Viola opowiadania ♥♥
Miłość ,muzyka ,problemy i pasja - To ja :3
Miłość w każdym z nas - Violetta
StoryVioletta
Nowa Historia Violetty

Pytania ode mnie:
1. Czym się interesujesz ?
2. Czytasz mojego bloga ?
3. Masz jakieś zwierzątko ?
4. Z kim według cb powinna być Violetta ?
5. Ulubiona postać z Violetty ?
6. Grasz na jakimś instrumencie ?
7. Ulubiona potrawa ?
8. Twój ulubiony kolor ?
9. Ulubiona pora roku ?
10. Za co lubisz serial Violetta ?
11. Co skłoniło cię do założenia bloga ?

Jeszcze raz dziękuję za nominację <3
Zapraszam do udziału w ankiecie, bardzo mi pomożecie :*

3 komentarze:

  1. Gratuluję! I Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA !
    Na moim blogu : http://milosc-problemy-pasja-violetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez