Muzyka

wtorek, 31 grudnia 2013

XXXII ~ Ciężka praca

,,Teatr''

Violetta
- Mój tata - odpowiedział.
Spojrzałam dokładniej na zdjęcie, była na nim mama Diego i jak powiedział jego tata, ale zaskoczyło mnie to że był też na nim mały Diego.
- A czy nie mówiłeś mi że twój tata odszedł od was zanim się urodziłeś ?
- No tak mówiłem ponieważ moja mama tak mówiła, a tu się okazuję że było zupełnie inaczej.
- Już nic nie rozumiem.
- A ja tak, przez cały czas mnie okłamywała ..
- Ale robiła to na pewno dla twojego dobra - przerwałam mu.
- Dla mojego dobra ? Violu chciałabyś być okłamywana przez całe życie ? Myślałem że mój ojciec nigdy mnie nie widział, po prostu nas zostawił,a tu co ? Okazuje się być zupełnie inaczej - wstał i chciał wyjść.
- Diego ! - zawołałam - Poczekaj, nigdy Ci tego nie mówiłam ale wiem jak to jest być okłamywaną przez całe życie - odwrócił się w moją stronę, nic nie odpowiadając więc zaczęłam mówić dalej - Wiesz że przez całe życie nie wiedziałam że mam babcię i ciocię w Buenos Aires ? i nie wiedziałam że moja mama miała siostrę ? Tata mówił mi że po niej nie została nam żadna rodzina. Potem prawda wyszła na jaw, a ja byłam zrozpaczona że tata mnie okłamywał, ale znalazłam przyjaciół którzy mi pomogli zrozumieć że dla niego to też było ciężkie do powodzenia. Pamiętaj o tym że masz przyjaciół dla których jesteś bardzo ważny, że masz mamę która bardzo Cię kocha i ...
- I ? - spytał lekko się uśmiechając.
- I najważniejsze. Masz mnie - uśmiechnęłam się szeroko w jego stronę.
- Co ja bym bez Ciebie zrobił ? - odpowiedział i zbliżył się do mnie.
Po czym nasze usta złączyły się w namiętnym pocałunku.
- Nie wiem - powiedziałam gdy lekko się od siebie oddaliliśmy.
- Ale czego ? - spytał.
- Co byś beze mnie zrobił - zaśmiałam się.
- Ja też nie wiem - również się zaśmiał.
- Diego, a co do tego zdjęcia - zaczęłam - Według mnie powinieneś pogadać o tym z mamą.
- I tak zrobię - powiedział.
- Ale się cieszę ! - krzyknęłam i rzuciłam się na niego.
- Widzę że nasza Diegoletta już jest - powiedziała Fran która nagle z resztą naszych przyjaciół weszła do garderoby.
- Widzę że już wszyscy są - nagle w pokoju pojawił się Pablo - zapraszam za mną.
Jak powiedział tak zrobiliśmy, zaprowadził nas do dużej sali w której zazwyczaj ćwiczy się układy taneczne, byli w niej już nauczyciele ze Studia i pewien mężczyzna którego nikt z nas nie znał. Pablo podszedł do niego.
- Przedstawiam wam jednego z choreografów z tego teatru, przywitajcie go gromkimi brawami - po jego słowach zaczęliśmy klaskać.
- Dziękuję, was też miło poznać. Dziś zapoznałem się z jedną z waszych piosenek ,, On Beat'' i już wymyśliłem do niej układ, lećcie się przebrać bo czeka nas dużo pracy.

Kiedy się przebraliśmy zaczęła się praca. Choreograf pokazał nam układ, wszystkim bardzo się spodobał. Szybko go załapaliśmy i zaczęliśmy ćwiczyć z muzyką. Ponieważ miałam śpiewać główny głos ustawił mnie na początku.



- Teraz przejdźmy do piosenki ... Peligrosamente bellas, kto ją ...
- Ja ! - przerwała mu Ludmiła.
- A nie miały zaśpiewać jej dwie dziewczyny ?
- Jeszcze ja - wtrąciła nieśmiało Naty.
- W takim razie zaczynamy. 

,,Godzinę później''

- Ostatnim układem którym dziś się zajmiemy będzie układ do piosenki ,,Como Quieres'', którą śpiewa Violetta, tak ?
- Tak - odpowiedziałam.
- To proszę byś została tylko ty i jeszcze jakieś dwie dziewczyny, może ... Francesca i Camila, dobrze ?
- Pewnie ! - krzyknęły obie.
- Dobrze, a reszta może już iść do domu. Jutro zajmiemy sie piosenką ,,Luz, camara, accion'' a piosenka ,,Entre dos mundos'' nie będzie mieć układu, ponieważ jest to piosenka zespołowa. 
W takim razie do jutra, świetnie się dziś spisaliście - reszta się pożegnała i wyszła a w sali zostałyśmy tylko my.
- Pewnie słyszałaś od Pablo że ma pewien pomysł jak przedstawić tą piosenkę, prawda ?
- Tak, ale nie wiem o co chodzi.
- Mamy plan, żebyś zaśpiewała na wielkim diamencie a dziewczyny w środku piosenki doszły by do Ciebie na scenę i zaczęły grać, co wy na to ?
- Świetny pomysł ! - krzyknęłyśmy.
- W takim razie do dzieła !

Do sali weszli jeszcze dwaj mężczyźni, którzy mi pomagali. Powiedzieli mi że mam ograniczoną ilość miejsca do tańczenia, dlatego musieli przy tym być. Dziewczyny w tym czasie wyszły odpocząć. Bardzo mi się podobało. 
Już nie mogę doczekać się przedstawienia.





____________________________________________________

Rozdział w Sylwestra ! Dużo tańca co nie ?
Mam nadzieję że spodobał wam się wątek ze zdjęciem :3

Czytasz ? - Komentujesz
Komentujesz ? - uśmiech na mojej twarzy i szybciej dodany rozdział :)

6 komentarzy:

  1. siupcio <333 (napisałam tak specjalnie *.*)
    Dieletta <33
    "On Beat" <3
    taniec <3
    watek ze zdjęciem, świetny <33
    czekam na next ;***

    Kocham <3
    Gumiś;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Po 1 skąd bierzesz gify
    Po 2 super rozdział i Dieletta :-P więcej popiszę na gg xD A i do mnie zapraszam (już bym zapomniała) xD

    ~VERMINGUEZOWA

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa!!
    Diegoletta !!
    Super..
    Mega mi się podobał <33
    PS. Zapraszam do mnie !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział super,jak każdy.! <3 Zapraszam do mnie. http://leonettamoimzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez