Muzyka

wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych świąt

Tradycyjnie, jak co roku,
Sypią się życzenia wokół,
Większość życzy świąt obfitych
I prezentów znakomitych.
A ja życzę, moi mili,
Byście święta te spędzili
Tak, jak każdy sobie marzy.
Może cicho bez hałasu,
Idąc na spacer do lasu,
Może w gronie swoich bliskich,
Jedząc karpia z jednej miski,
Może gdzieś tam w ciepłym kraju
Czując się jak Adam w raju,
Może lepiąc gdzieś bałwana,
Jeśli śniegiem ziemia zasypana.

Tylko szkoda że śniegu u nas nie ma ;-;
Ale nie ważne, kochani moi życzę wam 
Wesołych Świąt i Szczęśliwego nowego Roku :D

Szkoda że nie mogę dać wam żadnego prezenciku :c
Wy za to możecie mi go dać w formie komentowania. Nie jestem wymagająca :*


Jeszcze raz Wesołych Świąt i mile spędzonej Wigilii z rodzinką <3

3 komentarze:

  1. składałam Ci już wczoraj, ale jeszcze raz Wesołych Świąt Olcia <33
    Kocham Cię ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny a że wcześniej nie składałam Ci życzeń Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez