Muzyka

sobota, 14 grudnia 2013

Konkurs na One Shota !

Tak, tak dobrze słyszycie czas na pierwszy konkurs na blogu :D

A wiec tak jak w tytule jest to konkurs na One Shota :3

Temat: Dowolna para z Violetty <3

Miejsce akcji: Zależy od was :3

Forma pisania: Możecie pisać jak chcecie i jak wam bardziej odpowiada np. możecie pisać w 1 os. jako np. Violetta lub w 3 os.

+ pamiętajcie One Shot nie może być za krótki ;)

PRACE WYSYŁAMY DO 3 STYCZNIA DO GODZ. 16:00  NA MÓJ E-MAIL : aleksandra.dominguez99@gmail.com (w temacie napiszcie Konkurs na One Shota + nick/nazwa)

Kiedy otrzymam pracę, odpisze że ją dostałam i odebrałam :D

Nagrody:

1. miejsce - Opublikowanie One Shota na blogu, Link do bloga przez 2 tygodnie, kolaż, dedyk + (jeśli masz aska) 45 lajków na asku i 5 pytań
2. miejsce - Opublikowanie One Shota na blogu, Link do bloga przez 1,5 tygodnia, kolaż, dedyk + (jeśli masz aska) 40 lajków na asku i 3 pytania.
3. miejsce - Opublikowanie One Shota na blogu, Link do bloga przez 1 tygodnie, kolaż, dedyk + (jeśli masz aska) 35 lajków na asku i 1 pytanie.

Jeśli nie dostanę co najmniej 6 prac odwołuje konkurs !

Mam nadzieję że pomysł się podoba i zobaczę w skrzynce wiele prac :D

Powodzenia i życzę duuuużo weny ! <3



9 komentarzy:

  1. Już się biorę za pisanie, choć i tak nie wygram ;cc
    Pozdrawiam o całuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja napisze (może xd) jak znajde troche czasu. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mhmm, skuszę się ;D Do 3 stycznia powinnam zdążyć wymyślić coś fajnego^^ tak mi się zdaje przynajmniej xD
    ale masz blog o Diegolettcie, więc to nie problem, jeśli wolałabym One Stot o Leonettcie prawda? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na górze jest napisane "Temat: Dowolna para z Violetty", więc nie będzie problemu :))

      Usuń
    2. ok, to ja już piszę xd
      Ale w sumie do 3 stycznia jest tyle czasu, że może w sumie szybciej mógłby być termin, bo się będę niecierpliwić XDD

      Usuń
  4. Już mam początek więc postaram sie go dokończyć :P Chociaż bezie pewnie tak beznadziejny że szkoda gadać....

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez