Muzyka

sobota, 7 grudnia 2013

Parę spraw :D

Hola ! Parę spraw:

A więc gifsoup mnie nie kocha i nie chce mi robić gifów ;-; - to po pierwsze.
Po drugie - powtarza się to co wcześniej czyli słabo komentujecie, a trochę mi smutno bo chciałam dla was pisać codziennie ale czasem mam ledwo 5 komentarzy, a wiecie komentarze jednak trochę motywują :3

Więc moi kochani, budzimy się i piszemy kom. jak się podoba :*

Rozdział może dziś lub jutro, tego jeszcze nie wiem bo chyba zauważyliście że lubię dawać gify w rozdziałach <3

Trochę mało tego, to dam jeszcze parę zdjęć mojego męża :3

(moja bff uznała to za najładniejsze jego zdjęcie)

(a mi najbardziej podoba się to :3 )

Dieguś cały na różowo xD i tak super wygląda, a jakie ma mięśnie i nawet widać lekko jeden tatuaż na ramieniu, ej a drugi ma zakryty tą taką jakby frotką na nadgarstku ;o 

O i jeszcze jedno, dziś kupili mi rodzice na mikołajki (tak wiem ze wczoraj były xd) dwie płyty <3

A wiecie jakie ? 
- Kraina lodu i Hoy somos mas *-*
Cały dzień ich słucham <3 

To na tym kończę, wyczekujcie kolejnego rozdziału :*

3 komentarze:

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez