Muzyka

sobota, 22 lutego 2014

Ważne info xD [AKTUALIZACJA]

Dla moich nocnych marków <3 Którzy tak jak ja szaleją w weekendy i chodzą późno spać.

Po pierwsze jestem w szoku ze już 13 kom. *o* Więc tak jak obiecałam za chwilkę ustawiam nowy szablon i udostępniam zakładkę z bohaterami do drugiego sezonu =3 Sezon zacznie się od 3 lata później ponieważ najwięcej głosów w ankiecie było na tą opcję.

+ Będzie nowa zakładka zapytaj bohatera, więc będzie mogli już zadawać pytania do bohaterów starszych już o 3 lata <3 Tylko ważne jest to byście zapoznali się z zakładką ,,Bohaterowie'' naprawdę ;*

I ostatnia informacja (jeśli o niczym nie zapomniałam xD) tak jak mówiłam zmieniam też nazwę więc nie bądźcie w szoku xD + może dziś też zaktualizuję playlistę

A więc do roboty - chodzi tu o mnie ;-;

[AKTUALIZACJA]

Wszystko gotowe ! Nazwa, wygląd, playlista, zakładka bohaterowie i zapytaj bohatera jeszcze tylko prolog i jedziemy ! <3


6 komentarzy:

  1. na chwilę, wszystko śliczne, ale ty to wiesz ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Super<3 Dzięki za koma na blogu :* Strasznie się cieszę że jest drugi sezon *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że jest 2 sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ale się cieszę kocham twój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Opiszesz ich ślub ? Proszę *.*

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez