Muzyka

poniedziałek, 17 lutego 2014

Drugi sezon również tutaj :D Ważne !

A więc tak co tu dużo mówić ? U mnie też będzie drugi sezon, bo czemu nie ? xD
Dlatego też dałam ankietę (która znajduje się po prawej stronie pod informacjami) proszę byście tam oddawali swoje głosy, bardzo mi wtedy pomożecie <3
Tak jak już pisałam wcześniej będzie to już ,,Dorosła Dieletta'' już jutro będę miała nowy szablon a ustawię go gdy zacznę ten tzw. 2 sezon :3
Najprawdopodobniej zacznie się on po powrocie Violetty i Diego z Hiszpanii czyli tak naprawdę za jeden lub dwa rozdziały :D
+ Teraz zwracam się do zboczuszków xD W Sewilli nic się nie wydarzy, nie przeżyją tam swojego ,,pierwszego razu'' od razu mówię :3 Mam inny bardziej romantyczny plan
Już dziś zabieram się za pisanie tego rozdziału ponieważ wena jakoś mi dopisuję, to chyba dobrze, co nie ? :D

Mam też pomysł ze gdy zacznę ten drugi sezon, to może przydałoby się zrobić zakładkę : Bohaterowie ? 
Piszcie co o tym sądzicie <3
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania - ask czeka w zakładce: Pytajcie ! 





6 komentarzy:

  1. Super!! Pisz drugi sezon jak najszybciej... Czekamy...:* a kiedy wgl będzie? ? ? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak!<3 Drugi sezon ^=^ Super:* Nie mogę się doczekać c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję cię do LBA więcej szczegółów na moim blogu http://dzieci-mroku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A mniej więcej za ile rozdziałów możemy spodziewać się tego "pierwszego razu"?
    ~Zboczuszek XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do poprzedniego anonima xd

      Usuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez