Muzyka

niedziela, 23 lutego 2014

Prolog

* 3 lata później * 

Violetta

W przeciągu tak krótkiego jednak czasu tak wiele się wydarzyło. Moje przyjaciółki wyszły za mąż za swoje drugie połówki z czasów gdy jeszcze chodziliśmy do Studia. W tym Ludmiła która obecnie jest żoną mojego kuzyna Federico. Kto by pomyślał że do tego dojdzie ? i jeszcze że staniemy się przyjaciółkami. Co jeszcze się zmieniło u moich najbliższych ? 
Francesca została nauczycielką gry na gitarze w Studiu On Beat, a jej mąż Marco został sławnym muzykiem w przeciągu niecałych dwóch lat i mają córeczkę Izabellę która ją w zdrobnieniu nazywam Bella.
Camila by lepiej zarabiać została księgową i postanowiła pomóc w naszej dawnej szkole i tam się zatrudniła, a Maxi jej partner stał się sławnym tancerzem który otworzył własną szkołę tańca. 
Niektórzy niestety opuścili nas tak jak Andres który wyjechał z rodziną do Meksyku i Naty która przeprowadziła się do rodzinnego miasta w Hiszpanii.
U mojego taty też coś się zmieniło: ożenił się. Na dodatek z moją ciocią Angie co bardzo mnie ucieszyło ponieważ była jedną z najbliższych mi osób. Z cioci stała się moją nową mamą.
A co ze mną ? 
Jestem w szczęśliwym związku małżeńskim z moim wcześniejszym chłopakiem Diego. Tym samym stałam się Panią Hernandez. Wcześniej myślałam że wyjście za mąż w wieku 18 lat nie jest odpowiedzialne, ale skoro tak bardzo mnie kochał tak samo jak ja jego i nasi rodzice popierali bardzo ten związek. Dlaczego nie ? Przecież nie liczy się wiek lecz miłość którą darzy się drugą osobę. Mój mąż wyjaśnił wszystko ze rodzicami i wszystko jest już ustabilizowane. Poszedł on w ślady ojca i został nauczycielem tańca w Studiu. Ja natomiast spełniłam swoje marzenia i ze wsparciem rodziny,przyjaciół i pomocą ze strony you-mix dzięki której zauważyła mnie jedna z największych wytwórni muzycznych zostałam piosenkarką. Na początku było trudno bo przecież sława nie pojawia się od tak, musiałam na nią ciężko zapracować. Oczywiście nie zapomniałam o Studiu i pomagam tam jako nauczycielka śpiewu. Moja kariera działa już na pełnych obrotach: nagrywanie nowych piosenek, albumy, koncerty ale to nigdy nie będzie ważniejsze od rodziny i przyjaciół. 

~~~

Właśnie kończą się wakacje. W tym roku razem z Diego i całą rodziną Tavelli byliśmy w ojczystym kraju Fran - Włoszech. Pora za parę dni wrócić do pracy. Diego i Fran do Studia, Marco najprawdopodobniej wyjedzie w trasę koncertową z kapelą,a ja nie dość że razem z mężem i przyjaciółką również wrócę do Studia jako pomoc to jeszcze możliwe że wydam kolejną płytę którą będziemy promować trasą koncertową. Czas dalej spełniać marzenia. 


_______________________________________________

Oooooo matko ale mi nie wyszedł ;-; Przepraszam, proszę się nie zniechęcać :c 

1 rozdział zacznę tak jak pisałam wcześniej od opisania ślubu Violi i Diego który był dwa lata wcześniej niż akcja drugiego sezonu. Mam nadzieję ze chociaż ten się wam spodoba ^^

Ważne jest byście zapoznali się z zakładką bohaterowie bo nie powiedziałam tu o wszystkim, a wgl to się bardzo nad nią starałam więc wiecie xD I zakładka zapytaj bohatera też już jest dostępna i możecie zadawać pytania do wszystkich bohaterów o co tylko chcecie =3

To jak ? - 10 kom. = NEXT

16 komentarzy:

  1. Kocham Cię za to, że tak świetnie piszesz i szybko dodajesz rozdziały :D ♥
    To ci niby nie wyszło?? Nie żartuj xD Jest cudowne jak zwykle ^^
    Ciekawe jak wyglądał ślub Dieletty *-* Czeekam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na ślub.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział ! Czekam na next ! :* /Diegistas

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie jak zwykle.I nie mów,że ci nie wyszło,bo ty zawsze świetnie piszesz.Czekam na next :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa i zapomniałam się podpisać
      ~Karolciak

      Usuń
  5. Wiesz co...Nie chce cię obrażać albo co ale naprawdę jesteś głupia bo piszesz swietnie a uważasz że złe...Super prolog i nie zniechęcam się =3 Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Napiszesz też jak Diegoś się jej oświadczył.???!!! Plissss ♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  7. No masz rację jakieś to dziwne :| ale nie zniechęcam się bo wiem że potrafisz pisać cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prolog :3
    Mówisz że prologi Ci nie wychodzą, ale to nie prawda!

    Czekam na ślub *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super<3 Czekam na next C: U mnie też jest nowy rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prolog! Nikt sie nie zniechęci bopiszesz wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam twój blog a ta dorosła dieletta i ten prolog jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie tam ci nie wyszedł ?!
    Czytałam z wielką przyjemnością ;)
    Czekam na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest super i wbij to sobie do głowy.!
    Jak nie XD to Ci sama pomogę.!XD
    Nie mogę doczekać się kontynuacji.!XD
    I właśnie....Izabella.!!!!!
    Ale ja Cię kocham,normalnie moja imienniczka.!
    Co za wyróżnienie.! XD
    No,uwielbiam Cię.!

    OdpowiedzUsuń
  14. hahahahahahahahah :D
    jak on Ci nie wyszedł to ja już ze śmiechu nie mogę :D
    hahahahahahahahah :D
    Tobie zawsze to co piszesz wychodzi <33
    i nie wykłócaj się ze mną o to ;***
    Te amo! ;**
    idę czytać rozdziały, które na pewno będę wspaniałe, baa one są wspaniałe! <3333

    OdpowiedzUsuń
  15. Odkryłam tego bloga i bardzo mi się spodobał!
    Już idę do pierwszego.
    Lubię czytać bardziej o Dielettcie, nie wiem czemu.
    Super.
    A właśnie Ci wyszedł.piękny prolog
    Pozdrawiam
    Lodo.

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez