Muzyka

sobota, 15 lutego 2014

Ferie, ferie, ferie ! Czas szaleć xd [AKTUALIZACJA]

Tak jak tytuł wskazuje - Mam już ferie ! :D
Wreszcie się doczekałam, już nie dawałam rady wstawać do tej szkoły ;-; Oczywiście nasi kochani nauczyciele (szczególnie babka od polskiego -,-) musieli zadać nam duże prace domowe na ferie, ale spokojnie specjalnie dla was zrobię je jak najszybciej i poświecę większość czasu na rozdziały :3
Jeśli jeszcze o mnie nie zapomnieliście :c

Teraz parę ogłoszeń :3 [EDIT]
1. Zaglądajcie do zakładki zapytaj bohatera bo coś nie idzie i możliwe że zostanie usunięta ;-;
2. Klikajcie zakładkę ,,Pytajcie !'' która prowadzi do aska gdzie możecie zadawać mi różne pytania dotyczące bloga i mnie :3
3. Zaczęłam pisać wczoraj 39 rozdział, więc dziś postaram się go skończyć i dodać :*
4. Również zaczęłam pisać rozdział na moim drugim blogu [klik] tam mam zdecydowanie więcej go napisanego niż tu, więc nie wiem gdzie szybciej się pojawi.
5. 18 lutego pojawi się na szabloniarni do której mam buttona post z moim zamówieniem na szablon! Kto cieszy się razem z mną ? :D Informacja dla was - Razem z szablonem zmieniam nazwę mojego bloga na : Dorosła Dieletta - podoba wam się ? :3

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania - ask czeka :*

Mam nadzieję że jeszcze ktoś tu ze mną został ;-;

Teraz pytanie do was:

Też zaczęliście ferie jak ja czy już skończyliście ? Jak je spędziliście lub jak zamierzacie je spędzić ? :3

Jakby ktoś nie wiedział mój pseudonim którym zaczęłam się posługiwać (na przykład na moim drugim blogu pod każdym rozdziałem i postem) to - Mrs.Dominguez 




(kocham ten moment :D )

7 komentarzy:

  1. ja kończę :C
    czekam na rozdziały ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekaam na rozdzial ^-^ Koocham je ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez wlasnie zaczęły mi sie ferie wiec cieszę się razem z tobą.
    😊

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam już ferie w pierwszej kolejności ;// I chyba zacznę się podpisywać, bo jestem na tym blogu długo i długo komentuję, mam nadzieję, że to docenisz :D Ten blog jest cudowny! Świetne rozdziały i wgl. czekam na nowy! *.* A jeszcze mam pytanie: ten gif co dodałaś w poście to będzie dopiero w serialu czy jak? /Candeloverka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniam to i to bardzo <3 + ten moment był już w serialu jakoś na początku jak dobrze pamiętam :3

      Usuń
  5. Zapraszam na mojego bloga http://dietininazawsze.blogspot.com/
    Dopiero zaczęłam ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog <3 Mam nadzieję,że dodasz następny rozdział w tym tygodniu ^.-

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez