Muzyka

niedziela, 2 marca 2014

Post na inny temat...

... a jaki ?

Chcę wam podziękować <3 
Tak, tak Mrs.Dominguez teraz będzie się rozczulać xD

Ale no ja sobie wchodzę i jest już ponad 33 tys. wyświetleń *o* To dla mnie naprawdę ważne <3 a do tego zaczynacie komentować to już wgl jestem w siódmym niebie ^.^ 
Tylko boję się że jedna osoba może być większością anonimów ;-; ale cóż nadzieja umiera ostatnia, tak ? xd

Niedługo pojawi się pewna ankieta :3
Która tak naprawdę pokarzę mi na czym stoję

Jeszcze raz :
Muchas gracias ! <3



Specjalnie dla was:

Kocham toooo *o* 

Ps. Będę aktualizowała zakładkę kontakt - zmieni się numer GG na taki na którym cały czas jestem xd


4 komentarze:

  1. To ja ci chce podziękować ,za to ,że tak pięknie piszesz.Jak zaczęłam czytać tego bloga ,to nie mogłam się oderwać.Tak więc dziękuję :*
    No i podpisuje się zawsze,żebyś wiedziała,że to ten anonim :)
    ~Karolciak

    OdpowiedzUsuń
  2. To raczej my musimy dziekowac za twoje rece i mozg dopisania<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam cię bardzo serdecznie!
    Obiecałam, więc jestem.
    Muszę przyznać, że podoba mi się twój styl pisania, naprawdę.
    A co do tej notki - gratuluję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z powyższymi komentarzami! <3
    Przecież to my powinniśmy dziękować tobie, w końcu to nie my pracujemy żeby wszystkim się podobało, nie my poświęcamy swój czas i to nie my piszemy tego wspaniałego bloga.
    Więc dzisiaj to my dziękujemy tobie :)
    Gratuluję Ci bardzo za 33 tysiące wyświetleń!!! <3
    Zasłużyłaś :)
    ~Nel

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez