Muzyka

piątek, 21 marca 2014

Album Dieletty [Rozdział VII]


,,Dla mojej ulubionej pary.
Życzę wam byście przetrwali wszystko. 
Wasza Fran <3''

Wasz pierwszy pocałunek



Pierwszy wspólny występ 



Nawet w szkolę nierozłączni













Gdy razem śpiewacie w powietrzu czuć miłość 





Wasz pierwszy wspólny wyjazd




 Na ślubie Germana i Angie 



A na koniec moje ulubione i wasze też


,,Jesteście ze sobą ponad rok, 
mam nadzieję że kiedyś 
uzbieram więcej zdjęć 
z waszych wspólnych chwil 
i stworzę kolejny album.''

7 komentarzy:

  1. Te zdjęcia ! Pięknie złożone . Moja opinia to : wspaniałe .
    Jak na album :) Piękne wykonanie , zdjęcia i teksty itd.
    Pięknie czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ❤❤❤❤❤
    Tyle ode mnie wystarczy, bo te serduszko mówią wszystko ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ! Taka moja opinia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ♥
    ~Nel
    PS: Widzę, że zdjęcie się przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa! ♥
    Genialne! Może i krótkie ale wspaniałe! ♥
    Czekam na dalsze! Bo kocham twoje wszystkie rozdziały.
    Dieletta forever ;**
    Pjona Dielettnator :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuuuuudowne ♫ ♥♥♥♥♥♥♥♥♫

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez