Muzyka

sobota, 4 stycznia 2014

Wyniki Konkursu na One Shota !

Zacznijmy od tego że to była trudna decyzja ;-; i to bardzo. Wszystkie były świetne i bardzo miło mi się je czytało, ale ktoś musi wygrać, prawda ?

Pierwsze miejsce:

Miałam bardzo dużo problemów z tym, z chęcią dała bym wszystkim pierwsze miejsce. Jednak zdecydowałam że pierwsze miejsce otrzymuje .... Alba ! Ze swoim One Shotem : Oni
Tyle się zastanawiam, byłam na samym początku pewna że zajmiesz jakieś miejsce :3

Drugie miejsce: Lodo Comello - Miłość z zaskoczenia.
Szczególnie spodobała mi się końcówka <3

Trzecie miejsce: Katie Verminguez - Leonara
Początek super i ogólnie śliczna historia :3

Postanowiłam że rozdam jeszcze wyróżnienia które otrzymują:
Enamored i wiki2000 <3 Po prostu musiałam wam dać chociaż to za świetne One Shoty

A teraz co z nagrodami ?

Osoby wyróżnione mogą ode mnie otrzymać dedyk,kolaż i 20 lajków na asku (jeśli mają)
Napisałam mogą bo wcale nie musicie ich chcieć.

Osoby które zajęły 1,2,3 miejsce proszę niech zajrzą do posta z zapowiedzią Konkursu tam jest napisane co powinnyście dostać - potem po prostu piszcie w tym poście w komentarzu wszystko co mi jest potrzebne do dania nagrody czyli np. z kim dedyk,kolaż itp.

Macie czas do 6 stycznia by napisać mi komentarz na temat nagród jeśli nie napiszecie to sorki ale nie dostaniecie ;-;

One Shoty które zajęły miejsca na podium opublikuję :3 Dziś pojawi się praca z trzeciego miejsca, jutro z drugiego a po jutrze z pierwszego <3

Gratuluję zwycięzcą i wyróżnionym, a reszcie dziękuję bardzo za udział :*

Mam nadzieję że podobał wam się pomysł i będzie więcej takich konkursów <3

+ Kolejny rozdział pojawi się po opublikowaniu wszystkich One Shotów ;)



1 komentarz:

  1. O jejku *.* Dziękuję za wyróżnienie <3 Na prawdę!
    Wogule się nie spodziewałam, szczerze mówiąc <3
    Hah <3
    Jeśli faktycznie można za to wyróżnienie lajki to mój ask: ask.fm/nevermind2369
    A jeśli masz czas i to nie jest dla cb problem to kolaż z Marcescą <3
    A dedyk to jak chcesz ;D
    Baaardzo dziękuję <3
    Gratuluję innym dziewczynom ;D
    Miło było wziąć udział :D

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez