Muzyka

środa, 22 stycznia 2014

Informację + pod spodem rozdział :3 [AKTUALIZACJA]

A więc tak parę informacji, o niektórych już pewnie wiecie ale tak:
1. Postanowiłam dodać gadżet informację, proszę by stali czytelnicy zwracali na niego szczególną uwagę :*
2. Pod tym postem czeka na was rozdział XXXV
3. W historii którą pisze wydarzy się coś czego pewnie większość z was się nie spodziewa, ale tego się przekonamy niebawem :*
No i na koniec najważniejsze więc to podkreślę po urodzinach Diego w opowiadaniu, blog zmienia nazwę :3
A konkretnie na : Dorosła Dieletta. Podoba wam się ? :D + dziękuję anonimowi który potwierdził moje przemyślenia, już od jakiegoś czasu planowałam używać zwrotu: Dieletta zamiast Diegoletta :3

+ Pamiętajcie o moim nowym blogu :* Który czeka aż go przeczytacie <3
+ Odnoszę się do jednego z komentarzy, nie pamiętam już którego ale: Spokojnie, ja nigdy nie rozdzieliłabym Diego i Violi <3 a jeśli już to na pewno nie na stałe, za bardzo się nimi jaram *o*
Wiec wrzucicie na luuuuz :D

W takim razie to chyba tyle, jeśli będę miała jeszcze jakieś ważne informację, to tak jak pisałam na początku będę je pisać w gadżecie ^^


8 komentarzy:

  1. Hej właśnie odkryłam twojego bloga i chciałam ci powiedzieć że jest bardzo fajny tylko że jedna żecz się żuca w oczy.
    Diegoletta. Nie chodzi mi o parę :D tylko o to że lepiej brzmi Dieletta...
    Tak delikatniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co też o tym myślałam i chyba rzeczywiście zmienię na Dieletta

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu fedeletta4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog czytam codziennie wszystko co piszesz:d postanowiłam ostatnio założyć stronkę na fb https://www.facebook.com/pages/Violetta-czyli-to-co-kocham/405861146215424 Zapraszam wszystkich fanów codziennie nowe porcje zabaw i ciekawostek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nnnniiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tego typu blogi 💝💝💝 A ten blog o dorosłej dielettcie to po osiemnastce Diegusia będzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Diegoletta lepiej brzmi -,-

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez