Muzyka

niedziela, 27 kwietnia 2014

Co teraz ?


Na samym wstępie przepraszam za brak nagłówka, coś mi się po... zepsuło i trochę to potrwa zanim to naprawię, a teraz do rzeczy ...

Ponieważ chcę już zacząć II opowiadanie tym prologiem który zobaczyliście jakiś czas temu, chcę wiedzieć czy chcecie Epilog drugiego sezonu, czy bez niego przeżyjecie xD

No i to chyba tyle, tak wiem dużo miałam do powiedzenia xD 

Oooo to pochwalę się wam jeszcze ze na mojego bloga mam baaardzo dużą wenę z czego powinniście się cieszyć :3 Modły wysłuchane, Mrs.Dominguez w końcu ma wenę ! :D




//Mrs.Dominguez

5 komentarzy:

  1. Z checia przeczytalabym epilog :3
    Ale wszystko zalezy od Ciebie. Jesli nie masz na niego pomyslu, to przezyje bez :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli w epilogu nikt nie umrze to tak C: Chyba że pomysłu nie masz <3/Olszon

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog został nominowany do Liebster Award. Więcej w notce: http://klaus-i-caroline-inaczej.blogspot.com/2014/05/liebster-award_2.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, chcę epilog, ale jak nie masz czasu albo pomysłu to nie musi go być.Fajny blog;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez