Muzyka

wtorek, 22 kwietnia 2014

A wiecie że ...

Niedługo ten blog będzie miał już pół roku *-* Dokładnie to 24 kwietnia

Ale to szybko minęło, co nie ?

Zamierzam coś zrobić w ten dzień ale nie wiem czy wam się spodoba :/

Mianowicie: Zacząć nową historię, ale nie usuwając tamtej. Jak ktoś będzie jeszcze chciał czytać te wypociny to będzie miał taką możliwość xD
Jak wam się podoba ten pomysł ? Jakby co to dorośli będą cały czas, nie wracamy już do czasów studia, tak tylko mówię :D Mam nadzieję że przez to ode mnie nie odejdziecie :/

Albo mam lepszy pomysł ! Na ten dzień napisze taki próbny prolog. Jeśli wam się spodoba to od tego zaczynam nową historię, a jeśli nie ... to cóż będę musiała się z tym pogodzić ;-;

Piszcie co o tym sądzicie miśki i który wolicie pomysł: 1 czy 2 ? Czekam :*



//Mrs.Dominguez

12 komentarzy:

  1. Nie skumałam który pomysł to pierwszy a który drugi xD Ale ten który ja chce to chyba drugi .. Że napiszesz próbny prolog a jak się spodoba to piszesz dalej ? To drugi ? 24 kwietnia to .. Za dwa dni ! Będę czekać :) A Ty na ile będziesz w Anglii ? No i nie wiem co jeszcze pisać .. Przyszła nowa wena i trzeci blog http://pamietnik-to-moj-skarb.blogspot.com/ zapraszam ! Ja nie spamuje . .. A napiszesz posta o sobie ? "Mam nadzieję że przez to ode mnie nie odejdziecie :/" - Ty masz codziennie chyba prima aprillis ! ? Ja ani inni od ciebie nie odejdą nawet jakbyś pisała o Leonettcie chociaż to nie jest możliwe xD .
    Dobra rozpisałam się ! Czekam na rocznice ślubu xDDDD Do wariatkowa albo psychologa trzeba mnie zawieść . Dobra uspokoiłam się , czekam na próbny prolog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pytanie .. Jak ty robisz że są strony , i jak najedziesz np. na zapytaj bohatera to jest że np. to się powiększa albo zmniejsza , albo robi się jajowate .. Jak to zrobiłaś ?

      Usuń
    2. Tak to drugi pomysł :3 + dziękuje za to wszystko co napisałaś <3
      Masz rację to nie jest możliwe bym pisała o Leonettcie bo próbowałam i skończyło się tak ze usunęłam bloga xD
      A co do pytania: To nie ja, to cały szablon który zrobiła mi Marzycielka <3 Na drugiego bloga też będę miała od niej szablon *-*
      Reszta pytań proszę na aska :3

      Usuń
  2. Tak.. nie wracaj już do studia ! będzie lepiej ^-^ Podasz aska ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest zakładka ask która od razu przenosi Cię do mnie na prof :3

      Usuń
  3. uuu widziałem 1/10 twojego bloga i dieletta nie ma już szans w 3 sezonie nawet najmniejszych a leonetta będzie może nawet całe 80 odcinków i co piszesz to są brednie Leoneta for Wer a i jeszcze 1 diego to największa Świnia na świecie jak on muguł viole skrzywdzić a Leon dba o nią i się troszczy i co z tego że był szantażowany przez Ludmiłę i tak ma świńską morde i nie wyparzony ryj tak jak wszyscy fani dieletta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę Cię walnąć słownikiem -.-
      Jeśli nie lubisz Diego, to po co tu piszesz?
      Pamiętaj
      Kozak w necie, pizda w świecie ;)
      47 odcinek 3 sezonu - powrót Dieletty ( tak słyszałam ) .
      A i sama masz morde jak świnia i ryj.

      Usuń
    2. Zgadzam się z Wiktorią, nie lubisz Dieletty, to co tu robisz ?
      Zapraszam do mojej zakładki, chyba jeden blog o Leonettcie się tam znalazł, więc tam zapraszam ;)
      I czemu obrażasz mnie i inne fanki tej pary ? Czy my was obrażamy że kochacie tego swojego Leonka który też ją skrzywdził w pewnym stopniu bo święty to on nie jest -,-

      Dziękuję i nie do zobaczenia :*

      Usuń
    3. Halo !? Ty już naprawdę chyba nie kumasz nic z tego serialu . Oni poza tym to grają więc to tylko taka fikcja to nie istnieje. . A poza tym nie lubisz - nie czytaj ! Nikt ci nie karze , może ty mnie obrażasz i innych co lubią akurat go - DIEGO ! Co mnie ta Leonettka obchodzi ! Nudzi mnie to , i nie czepiaj się jak ty wyraziłaś swoje zdanie to ja też . Takie samo mam zdanie jak ci na górze : Wiktoria i Ola - aleksandra .. Kto kogo przezywa sam sie tak nazwa a tym kimś jesteś też ty !

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez