Muzyka

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Do zobaczenia ...

... w piątek <3 Myśleliście pewnie ze odchodzę, co nie ? To jesteście w błędzie :* A jak tak nie pomyśleliście o szkoda bo chciałam wam zrobić spóźnione Prima Aprilis xD

Obecnie jestem w Anglii u mojej przyjaciółki, więc trochę nie wypada pisać rozdziałów prawda ?
Teraz pozwoliła mi napisać, byście mi nie uciekli :D

Troch teraz słabo u mnie z weną, ale może po tym wyjeździe wpadną mi do głowy jakieś pomysł, miejmy nadzieję ;-;

Jeśli macie jakieś pomysł na poszczególne sceny to z chęcią wysłucham ich pod tym postem, na gg lub na asku ^.^

Do zobaczenia wkrótce, nie zapomnijcie o mnie :*



//Mrs.Dominguez

5 komentarzy:

  1. Dobra tytuł = 1 prima ale że my se o tobie zapomnimy ?! = 2 prima aprilis . Szkoda że wena odeszła .. Ja myślałam po tytule że jakiś koniec ! Anglia jak tam ? Mam nadzieję że jakieś pomysły przyjdą , bo ja się na lekcji nie skupiam bo mi pomysły przychodzą ! Więc do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś w Anglii? Zazdroszczę :o
    Przeczytałam tytuł i prawie na zawał umarłam ;-; Dziękuję XD
    Miłego pobytu i weny :3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na lekcji jak Ania Ch. nie myślę o materiałach, które musimy wbić do głowy ;-; Tylko zastanawiam się, co będzie u ciebie dalej *w* Pani z przyry dziś do mnie : " Eliza, co to chlorofil ?(czy jakoś xd) A ja taki pokerface, że wszyscy się śmiać zaczęli xd ( To było w 4 klasie... A ja jakim cudem miałam pamiętać ?) I na majcy pani narysowała jakiś kąt, co przypominało... wiecie co ? xd Czekam .

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mnie nabralas ! uff, ze nie odchodzisz :3 Wszystkiego naj z okazji swiat. Czekam na next i milego pobytu u przyjaciolki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu jeszcze nie ma nexta ;-;

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez