Muzyka

czwartek, 24 kwietnia 2014

Pół roku i próbny prolog

A więc kochani moi to już pół roku ! <3

Szybko minęło co nie ? :o

Zanim pozwolę wam przeczytać moje kolejne wypociny, (choć może wam się spodoba :3) to najpierw chcę wam podziękować. 
Mowa tu o moich stałych czytelnikach i tych którzy komentują i tych co nie <3
Bez was nie było by mnie wgl na bloggerze, usunęłam bym bloga i już więcej nie miała styczności z pisaniem. A co zamiast tego się dzieje ? Pierwszy blog ma już pół roku, pierwszy sezon który miał 41 rozdziałów, parę one shotów i teraz drugi sezon, a do tego jeszcze drugi blog.

Jeszcze raz dziękuję, za to że wgl jesteście <3 

Te amo mucho mas :* Gracias porque vosotros sois <3 

A teraz czas na próbny prolog ... aż sama się boję, bo jak się wam nie spodoba to cóż zostajemy przy drugim sezonie, a jeśli spodoba tooooo pisze epilog, wstawiam ten prolog oficjalnie, no i do dzieło ! ^^

Dieletta Forever <3


Prolog

Ona: 24 letnia studentka na wydziale edukacji muzycznej. Argentynka z krwi i kości, od zawsze zamieszkująca Buenos Aires. Dziedzicka fortunny Castillo z firmy architektonicznej jej ojca. Ma starszego o rok brata Federico który od zawsze pasjonował się podróżami, najbardziej po Włoszech. Jej mama zginęła w wypadku samochodowym gdy jeszcze była małą dziewczynką, podobno to właśnie po niej odziedziczyła talent muzyczny. Od czasów Studia On Beat z nikim nie związała się na poważnie, za tym wszystkim stał wysoki szatyn - Leon, który złamał jej serce by związać się z kimś innym.
Jej przyjaźń z Francescą, Camilą i Maxim wytrwała aż do teraz, a Ludmiła która kiedyś była jej wrogiem obecnie jest jedną z jej najlepszych przyjaciółek i dziewczyną jej brata.

On: 24 letni Hiszpan który już niedługo zaczyna naukę na jednej z najlepszych uczelni w Buenos Aires na wydziale edukacji muzycznej z rozszerzeniem w dziedzinie tańca którym najbardziej się pasjonował. Zostawił wszystkie swoje problemy w rodzinnym domu Dominguez'ów. Postanowił sam zamieszkać w wielkim mieście w czym pomoże mu jego daleka kuzynka Ludmiła która od najmłodszych lat zamieszkuję stolicę Argentyny. Po swojej pierwszej porażce miłosnej dał dziewczyny i związki na drugi plan wierząc że kiedyś znów uda mu się zakochać. Ma dużą nadzieję że to własnie się zmieni w BA.

Violetta Castillo i Diego Dominguez - dwa zupełnie różne światy, a wspólne pasje. Ich znajomość zaczęła się dość dziwnie i niespotykanie, a czy zakończy się szczęściem ich obojga ?


Violetta

Już niedługo koniec wakacji za czym idzie powrót na uczelnię. Mam przeczucie że będzie to niezapomniany rok.


//Mrs.Dominguez

12 komentarzy:

  1. Super mi się bardzo podoba ten prolog :D

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 Piękny prolog . Chyba możesz zacząć od tego . . A co z tym bo nie rozumiem .. Usuniesz ale przed tym dasz link do new .. Czy po prostu dasz Epilog i po Epilogu tu drugi sezon ( nie wiem kompletnie dlaczego "Epilog" pisze z dużej xD ) i to właśnie ten prolog 2 sezonu czy któregoś tam bo naprawdę już sama nie wiem .. Rocznica - pół roku bloga .. Ja co rok to obchodze urodziny ale ... Dobra i to na tyle bo się rozspisze ale nie ! Nie musisz naprawdę pisać po hiszpańsku ! Wystarczy polski :) Violetta - myślę że to będzie niezapomniany rok .. - i ma rację , ty to geniusz . Tylko proszę żeby były śmieszne nie poważne ale jeśli nie będą śmieszne to też nie smutne chodzi mi o to żeby , po prostu śmieszna i szczęśliwa historia :D Taką zapowiadam prognozę pogody :) Nad blog o Dielettcie przypłynie niż z Watykanu i powróci szczęście natomiast na blog o Leonettcie przypłynie wyż z New York i przypłynie powódź smutku xD Ze mnie prawdziwa pogodynka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię tak że napisze epilog 2 sezonu i zacznę zupełnie inne opowiadanie i to będzie własnie początek :3

      Usuń
  3. Super, świetny, piękny. I co ja mam jeszcze napisać? Kocham twoje pisanie... Mam nadzieje że nigdy nie usuniesz bloga, że będziesz z nami jeszcze długo. Nie przeżyłabym bez twoich rozdziałów. Moja pisarka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Genialne <3 Bardzo mi się podoba pomysł na nowego bloga:) Twoje blogi należą do moich ulubionych ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy prolog. Zaczynam od dzisiaj czytać Twojego bloga i zapraszam do siebie. :)
    https://dielettawedlugmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny
    Fajnie że Ludmi jest z Fede <3 a on jest bratem vilu

    http://ludmi-i-fede-love.blogspot.com/
    http://opowiadania-naty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się pomysł na nowe opowiadanie <3 Będzie ciekawie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczynaj od nowa z tym właśnie opowiadaniem prolog jest super ach mój Diegito <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszesz po prostu boooosko! Nigdy nie usuwaj tego bloga,bo chyba bym tego nie przeżyła <333 Kocham twój blog,a zwłaszcza opowiadania,które na nim umieszczasz!
    Jedno słowo,Jeden gest: Twój blog jest THE BEST!

    Jeśli masz ochotę wpadnij do mnie:
    leonetcia.blogspot.com

    W nazwie jest leonetta,ale to jest blog o różnych parach :DDD

    Gorąco Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog. Zapowiada się ciekawa historia Diegoletty. Zapraszam do mnie: violetta przejrzyj na oczy.blog-spot.com :-)

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez