Muzyka

wtorek, 29 października 2013

Rozdział IV ~ Jak słodko wygląda

Violetta
Kiedy weszłam do pokoju cały czas myślałam o tym dniu. Był świetny: piosenka Diego, wypad do Resto i te nasze wygłupy, jedyne co nie było mi potrzebne to rozmowa z Leonem, nawet jak nie jesteśmy ze sobą to i tak musi wyciągać pochopne wnioski, ale nie przejmowałam się tym za bardzo przez to że nie mogłam doczekać się rozmowy z Diego przez speakerphone. O matko ! Tylko kiedy on zadzwoni ? Dziś a może jutro lub w ogóle za dwa dni ??

Wyszłam z łazienki gotowa do spania aż nagle usłyszałam że coś piknęło w moim laptopie.

Diego
Nie mogę się doczekać rozmowy z Violettą i by ją zobaczyć, może zadzwonię teraz ? Trudno jakby co to po prostu nie odbierze.

Violetta 
To Diego ! Ale się cieszę ale jestem już w piżamie, no trudno. Poprawiłam włosy i odebrałam :
- Hej Diego.
- Cześć Violu, wybacz że późno, ale chciałem już z tobą pogadać ... to znaczy wypróbować ten program. - trochę się jąkał.
- A ty jeszcze nie w piżamce ? Oj nie ładnie.
- Tak wiem, jestem taki niegrzeczny - zaśmiał się.
Jeszcze długo gadaliśmy aż zadałam mu pytanie:
- Diego zagrasz mi coś ?
- A coś konkretnego ?
- Sam wybierz.
- Hmmm to może albo wiesz co ? Zagram ci kawałek piosenki którą zacząłem pisać.Będziemy mogli użyć jej do pracy w grupach u Pabla.
- Zaskakujesz mnie coraz bardziej - zaśmiałam się.
- Myślę że ci się spodoba i reszcie też.
- A mogę wiedzieć jaki ma tytuł ? - spytałam.
- Hoy somos mas.
- Oooo jaki śliczny czyli pewnie piosenka jest taka sama - już nie mogę się doczekać aż ją usłyszę.
Wziął gitarę, a ja wtuliłam się w poduszkę.

Valió la pena todo hasta aquí
porque al menos te conocí

Valió la pena lo que vivimos
lo que soñamos
lo que conseguimos

Valió la pena, pude entender
que cada historia es una razón


Śpiewał ślicznie i tak samo grał, a piosenka była cudowna. Bardzo będę chciała ją z nim dokończyć i zaśpiewać na zajęciach - pomyślałam i uśmiechnęłam się w duchu.

Kiedy śpiewał, zaczęłam się robić senna i nie pamiętam w którym momencie .. usnęłam.


Diego
Czuję że piosenka spodobała się Violettcie. Skończyłem pierwszą zwrotkę bo tylko tyle napisałem i popatrzyłem na Violę. Czy ona ... zasnęła ? Oooo jak słodko wygląda. Nie będę jej budził:
- Miłych snów - powiedziałem cicho, choć wiedziałem że już mnie nie słyszy.
Ale jeszcze zanim się rozłączyłem musiałem zrobić zdjęcie jak śpi, tego bym sobie nie odpuścił - zaśmiałem się.

Violetta 
Ale miałam miły sen, śniło mi się że Diego zaśpiewał mi śliczną piosenkę a potem zasnęłam. Już wychodziłam z pokoju do łazienki ale usłyszałam dźwięk wiadomości z mojego laptopa. Była to wiadomości od Diego i to ze zdjęciem :

Super mi się wczoraj z tobą gadało. W końcu nie podałaś mi swojego numeru.
Tu masz mój : 691-000-458
Przyjdę jutro po cb o 8 ;)
Ps. Słodko śpisz :D





Czyli to nie był sen ! Zabiję go za to zdjęcie, ale miło mi że mu się podobała wczorajsza rozmowa, zresztą tak samo jaki mi i jeszcze po mnie przyjdzie, to może jednak mu odpuszczę - uśmiechnęłam się.
Właśnie którą mamy godzinę ? Jest 7 czyli mam jeszcze godzinę, na spokojnie się wyrobię. Już nie mogę się doczekać zajęć z Pablem i omówienia piosenki Diego z Francescą , Camilą i Maxim, coś czuję że im się spodoba - pomyślałam i udałam się do łazienki.

_____________________________________________________________________

IV rozdział gotowy :D

A jak wam się podoba ? Piszcie w kom. :*

5 KOM. = V ROZDZIAŁ

10 komentarzy:

  1. Super Olu :)
    Bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam i czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww....jakie to cute
    Z którego odcinka gify ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Boż *.* Świetny rodział ♥
    Pozdrawiam i czekam na next !

    OdpowiedzUsuń
  4. LOLA kocham cie i tojwgo bloga !! Juz jest V ale i tak czekam na VI <3

    OdpowiedzUsuń
  5. supcio <33
    Diego - niegrzeczny *.*
    obydwoje nie mogli doczekać się rozmowy *.*
    zrobił jej zdjęci ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. O Maj Gasz *.*
    Jakie to słodkie!!!
    Jak ty świetnie piszesz...
    Odkryłam twojego bloga dopiero dzisiaj, ale już mogę powiedzieć, że kocham Ciebie i twoje opowiadanie <3
    I jeszcze ta Dieletta, Aww.... :3
    xoxo <333
    ~Nel

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez