Muzyka

czwartek, 24 października 2013

Prolog

Violetta

,, Drogi pamiętniku,
Już nie mogłam tego znieść, zerwałam z Leonem. Dlaczego ? Powtarza się znów sytuacja która była z Tomasem. Chociaż że byłam z Leonem a Tomi był tylko moim przyjacielem, on miał problemy i zawsze mi narzucał że znów mi się podoba, że go kocham. Potem Tomas wyjechał i zaczęło się wszystko układać aż nagle pojawił się on. Diego. Wysoki chłopak, z ciemnymi oczami i w skórzanej kurtce.
Nigdy go wcześniej nie widziałam, więc stwierdziłam ze jest nowym uczniem. Podeszłam, przedstawiłam się on zrobił to samo chwilę pogadaliśmy i nagle Leon podbiega do mnie łapie mnie za rękę i odciąga od Diego i zaczyna mówić -co, spodobał ci się ? już chcesz mnie zostawić ? powtórka jak z Tomasem ? 
A ja chciałam tylko się z nim zapoznać i może nawet zaprzyjaźnić, chyba to że mam chłopaka nie znaczy że nie mogę mieć przyjaciela ? Kiedy zapytał się go czemu tak nie reaguję jak gadam z Maxim zaczął się jąkać i mówić że to nie to samo. To jak inaczej mogę to zrozumieć ? Po prostu nie miał do mnie takiego zaufania jak ja do niego. Więc powiedziałam mu że nie będę tego już znosić i byśmy zostali przyjaciółmi, on tylko powiedział - skoro uważasz że tak będzie lepiej - i odszedł, a ja wróciłam do domu. 
Jestem już zmęczona. Zobaczymy jak to wszystko się potoczy. ''


_______________________________________________________________________________

Jest prolog :D
Jak wam się podoba ? 
Piszcie w kom. :*

5 komentarzy:

  1. [Spam] W sieci istnieje wiele blogów poczynając od tych z opowiadaniami poprzez tworzenie grafiki, oceny, a skończywszy na ciekawostkach ze świata czy innych. Ostatnimi czasy najpopularniejsze stają się te środkowe: szabloniarnie, ocenialnie oraz spisy. Te pierwsze służą pomocą w razie małych umiejętności graficznych, kreatywności. Drugie natomiast, gdy chcemy zaznajomić się z głębszą opinią i oceną swoich umiejętności pisarskich. Ostatnią rzeczą są spisy, niektóre z określoną tematyką inne bez niej. Taka też jest Kidzuita. Spis, który ma na celu zgromadzenie wszystkich waszych pomysłów i umieszczeniu ich w jednym miejscu, w którym znajdziecie wszystko, czego szukacie.
    I ty przyczyń się do stworzenia pomocnej sieci.
    Zapraszam: www.kidzuita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny <333
    leon zazdrosny ;p
    udało mi się przeczytać tylko prolog, a rozdziały przeczytam później <333

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez