Muzyka

niedziela, 15 czerwca 2014

Wróciłam + zmiany

Pierwsza i najważniejsza rzecz ... WRÓCIŁAM <3

Ktoś tu się cieszę ? No ja mam nadzieję xD
Koniec smutku, koniec użalania się nad sobą, oto powróciła stara/nowa Aleksandra Dominguez :D
Rok szkolny dobiega końca, a ja zanudzam się w domu na śmierć, więc czemu nie spróbować zrobić czegoś pożytecznego i miłego dla niektórych z was ? :3
Tylko módlcie się by mi tak zostało xD

Coś się zmieniło ... zauważyliście co ? Nie ? A to ja będę miła i wam powiem xD
A więc prolog, rozdział I i II nowego opowiadania które tu zaczęłam został usunięty. Pewnie myślicie co to zmienia uwaga .... powraca tamta historia ! <3 Tak wiem, pewnie to nic fascynującego i pewnie nikt z was się nie cieszy ale dla mnie ma to ogromną wartość ponieważ to moje pierwsze opowiadanie ... matko ale ja jestem sentymentalna xD ;-; A wiec będzie mi miło jak podzielicie ze mną ten entuzjazm coś w stylu ,, Jej powróciła tamta historia ! '' ,,Ale się cieszę, tamta była najlepsza ! ''' Czy coś w tym stylu xD
Ale ja się zrobiłam zabawna i pewna siebie, co nie ? xD Ale chyba to lepiej, prawda ? ;-;

Dobra wszystko wytłumaczyłam, wy pewnie skaczecie z radości że wróciłam, to co ja jeszcze mogę napisać ? Wyczekujcie rozdziału XII drugiego sezonu mojego pierwszego opowiadania o Dielettcie ! <3



// Mrs.Dominguez

9 komentarzy:

  1. Alex wróciła, wszyscy się jaramy *-* XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę że wróciłaś :)
    To nowe opowiadanie było ciekawe ale jednak to poprzednia historia wygrywa!
    Jest świetna...zresztą tak jak autorka!
    Muszę przyznać, że bardzo i to bardzo mocno za Tobą tęskniłam! No na pewno za Twoimi cudownymi rozdziałami!
    Życzę Ci kochana weny na ciągnięcie opowiadania <333
    Całuję :********

    OdpowiedzUsuń
  3. Człowieki radujcie się albowiem wróciła Aleksandra Dominguez ! :D
    Cieszę się, że tamta historia zostanie reaktywowana, jedna z moich Top 5 ! A to dużo nananan !
    Dobra, poprawiłaś mi humor i do końca życia będę Ci za to wdzięczna ! Życzę weny, weeny i weeeny !

    OdpowiedzUsuń
  4. ^=^ Jak fajnie <3 Powraca Dorosła Dieletta ^*^ Bardzo się ciesze i czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hura!!!! Super, wspaniale, fajnie, genialnie!!! WRÓCIŁAŚ! TAK! <3
    Kocham Twojego bloga!!! <3 ♥♥♥
    Jestem od niego wręcz uzależniona! :D Uwielbiam Twoje rozdziały! Super! Jutro idę na 8:50, więc dziś mogę zarwać noc i przeczytam wszystko od początku. :)
    Tamta historia była lepsza. Ta historia, co usunęłaś prolog i 1 and 2 rozdział, też była wspaniała historia, ale ja Ci mówię: Tamta lepsza. :D
    Mam nadzieję, że niedługo dodasz rozdział (fajnie by było jakbyś dodała jak najszybciej, najlepiej to dzisiaj :D).
    Ja też jestem sentymentalna. xd
    Jej, powróciła tamta historia xd
    Dieletta ♥♥♥♥
    No to co? Hm, wyczekuję z NIECIERPLIWOŚCIĄ kolejnego rozdziału. :)
    Poprawiłaś mi humor. xd
    Życzę weny, dużo weny, bardzo duuużooo weny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jejuu ale podjara *o* kocham tę twoją historię i strasznie się cieszę że będziesz ją kontynuować! AAAAAA!!!!!! xDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ja mogę powiedzieć? JESTEŚ NAJLEPSZA!

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez