Muzyka

czwartek, 15 maja 2014

Mała niespodzianka :3

A wiec jak widzicie jestem :3 Nie odeszłam i nie usunęłam bloga, mam nadzieję że ktoś się z tego ucieszy :D
Chociaż wszystko nie jest jeszcze przesądzone ...

Ale dziś o 22:50 przychodzę do was z niespodzianką ^-^ Niektórym może się spodoba niektórzy może wezmą to za zwykłą rzecz, ale nie ważne oto ona : 



Tak dobrze myślicie, ja i Iza Lena Lasak  nawiązałyśmy kontakt i podjęłyśmy się pracy nad One Shotem specjalnie dla was, moich jak i również jej czytelników <3

Ta dziewczyna ma ogromny talent i duży potencjał, może dzięki niej moja dawna wyobraźnia odnowi się, nabierze nowych barw i dzięki temu nie odejdę od tych którzy tego nie chcą :)

Miejmy taką nadzieję :3

Od razu uprzedzam pytania - Na razie nie wiadomo kiedy pojawi się w pełni gotowa praca, ale będziecie musieli na nią trochę poczekać :D

Obie mamy nadzieję że spodoba wam się historia którą wspólnie stworzymy,

Wyczekujcie One Shota na moim blogu, a następnie na jej :*


Dziękuję tym którzy ze mną zostali, kocham was <3

//Mrs.Dominguez

8 komentarzy:

  1. Genialnie się zapowiada.
    Już nie mogę się doczekać tego One Shot'a :)
    Obym nie musiała jednak aż tak długo czekać ...
    Twoja wierna i wielka ale na prawdę Big fanka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się zapowiada...
    Na pewno będzie bardzo ciekawy :)
    Już nie mogę się doczekać <3

    Fajnie, że nawiązałyście kontakt, i razem piszecie One Shot'a :3

    Mam nadzieję, że nie bd musiała tak długo czekać :P

    I pamiętaj, zawsze będziemy z Tobą <3
    `Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak się cieszę! !!
    Super się zapowiada! ;)
    Kiedy rozdział? :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże! *-*
    Spełnienie moich marzeń xd Piszcie jak najszybciej, plose *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się historia jakiej świat nie widział. Jestem bardzo ciekawa co wybierze Violetta.

    P.S
    Fajnie, że zostajesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysluchalas mnie kochanie^^ Sie mega bardzo ciesze ze nie usuwasz bloga. Pisz dalej, kocham cie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Boziu! ❤❤
    ten filmik cudowny i wiem, że OS także będzie taki ❤❤
    nie mogę się go doczekać, więc szybko go piszcie ❤❤

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez