Muzyka

środa, 30 lipca 2014

Puk, puk jest tu ktoś ?

Na samym początku chcę was przeprosić że odeszłam tak bez pożegnania, powiadomienia itp. 
Po prostu wiedziałam że przez wasze piękne komentarze nie dałabym rady tego zrobić ...
Teraz wróciłam (nie wiem czy na długo) by zadać wam pytanie ....

Ktoś jeszcze chcę czytać o Dielettcie ?

Czemu o to pytam ? Od poniedziałku na DC Latino leci Violetta 3 którą pewnie większość z was ogląda i jak widać i słychać zbliża się Diecesca którą ja również bardzo polubiłam <333 
Dobra zmierzam do tego ... pisać jeszcze tą historię ? A może założyć nowego bloga o Diecesce lub innej parze ?

Mam nadzieje że pomożecie mi w wyborze, czekam na kom. od was ( jeśli jeszcze ktoś tu jest ) 
























//Mrs.Dominguez

13 komentarzy:

  1. Prosze o Dielette.♥
    Bardzo kocham tę pare a ona zanika. :c Jest traktowana jak przeszłość ;c
    /Była "Ta co kocha Dielette♥"
    P.S
    Jeśli masz wene na Diecesce to o niej pisz tylko zrób tu epilog ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wróciłaś ♥.Strasznie się cieszę,że chcesz nadal pisać ♥.Ja liczę na kontynuację Dieletty ♥.Sądzę,że cudnie piszesz o tej parze ♥.Chociaż Dicescą też nie pogardzę :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę Dielette . Rozumiesz blogi o niej znikają
    bo pojawia się Diecesca, chociaż ty pozostań przy historii o tej parze..
    I tak lubię Diecesce, ale Dieletta nie zaszkodzi choć na jednym blogu..
    A ja nie chcę kolejnego odwrotu spraw
    Zamiast Dieletty , Diecesca ! Nie ! Ja potrzebuję Dieletty !
    Kocham obydwie pary ale ja nie umiem bez Dieletty żyć..
    A podasz linka ( jeśli istnieje ) by na komputerze obejrzeć odcinki Violetty 3 ?
    Więc wracając do tematu.
    PISZ O DIELETTCIE.
    Ps. Pisz o Dielettcie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam dłuższy komentarz ale mi się usunął. Tak w skrócie ja osobiście wolę Dielettę, ale jeśli masz większą wenę na Diecesce to pisz o niej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie Diesesca! Proszę nie to! Ja kocham Dielette i nie wyobrażam sobie życia bez tego cudnego opowiadania! Dieletta sensem życia!!!!!!!
    Każdy blog o Dieletcie zanika przez Diesesce więc przynajmniej ty mi tego nie rób. Błagam Cię!
    A wracając do sprawy ... DIELETTA 4EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę,pisz tą historie dalej!!! Kocham Dielette,a w szczególności tą historie!!! Nie rób mi tego i pisz tą historie dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę,nie kończ tej historii!!! Kocham Dielette i ten blog!!! Ta historia o Dieletcie na tym blogu jest sensem mego życia i załamie się jak skończysz pisać tę historię!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie,koniecznie zostaw ten blog.On musi być,bo jak nie to ja walnę setkę i nie wstanę.Na serio - zostań ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochanie ty moje <3
    Nie ważne o czym będziesz pisać ważne jest to, że masz talent i tylko to się liczy <3
    Chociaż nie powiem, że nie chciałabym sobie poczytać twoich rozdziałów o Diecesce <3
    Chciałabym żebyś założyła o nich bloga <3
    Pozdrawiam Słoneczkooo :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisz dalej tą historiee. Ja kocham Dielette ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dieletta i twój styl pisania to sama słodycz, na serio. Musisz pisać dalej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko jak mnie tu długo nie było :P Na wakacjach byłam :P
    Alex pisz o Dielettcie. Według mnie to ci świetnie wychodzi :)To chyba tyle...
    A i mogłabyś ocenić prolog bo chcę wystawić bloga na światło dzienne i nwm czy może być :/
    http://diecescaforever.blogspot.com/ /Katie
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj :3
Chciałabym znać twoją opinię ♥
Dziękuję :*
Mrs.Dominguez